onsdag 6 juni 2012

Vilket väder!
Det var första tanken när mobilen började spela harpa kl 4,45!
oups glömde att det var RÖD dag i dag :-)
snoozade två gånger sedan hade jag tydligen sovit färdigt för hinner man inte somna innan larmet går igen (i detta fall 9 minuter) då är det dags att gå upp. 5,03.
Men vad mycket man hinner förstår ni, innan ungarna började vakna till liv har jag hunnit hänga ut en maskin med tvätt som gick i natt
 vilket gav mig dagens skratt när jag fick höra två tjejer som var på väg hem från en tydligen väldigt blöt efterfest då den ena tjejen säger (kl är nu 5,20)
Faan NN du är ju fortfarande full!
Nähä?!säger NN det är nog därför du är så snygg så jag kunde tänka mig att kyssa dig!? 
Dom var faktiskt rätt så söta bägge två men något överförfriskade.
Tur att dom hade vett att gå hem iallafall.
Gått 1 mil i källaren, tvättat två maskiner med frotté och lakan, sorterat strumpor. Bytt sängkläder i vår säng. och barnens när dom till slut hade vaknat. Börjat packa inför Brännbollen.
Funderar på om man har gjort sig förtjänt av att ta lite kaffe nu?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar