fredag 27 april 2012

Studiedag

I dag har jag ledigt från kirurgen men då finns det ju lite annat som väntar på behandling.
i vår studiegrupp är vi 6 st och nu har vi skrivit var sitt arbete på 8 A4-sidor med vad Bobban skulle kalla universitetssvenska. Det är inte det lättaste att skriva på detta språk själv MEN det är ta mig tusan betydligt svårare att läsa någon annans arbete och nu har jag 5 st med sammanlagt 40 sidor. Dessa ska lusläsas och bedömas utefter kvalité, Hur väl de följer studiemålen och relaterar till framtida proffession. Jag tycker vi har varit jätteduktiga allihop men den som har slutordet vet jag inte tycker så....   

Dagens iakttagelse:

Hur tidigt jag än går upp så blir det stressigt sista 5 minuterna ändå, vad gör jag för fel? allt är framlagt och förberett in i minsta detalj men det skiter sig alltid ändå.

Grattis Cissi som har klarat NKSE tentan. nu är det bara ett år kvar till min...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar